.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
‌رضايي: برنامه‌ پنجم توسعه را اصلاح مي‌كنيم

محسن رضايي گفت: مجمع‌تشخيص‌مصلحت‌نظام با هرگونه فاصله لايحه برنامه پنجم با سياست‌هاي كلي اين برنامه از طريق مجلس و شوراي نگهبان عمل خواهد كرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا درباره ارسال غير رسمي لايحه برنامه پنجم به مجلس اظهار داشت: وظيفه مجمع اين است كه بر انطباق برنامه با سياست‌هاي كلي نظام نظارت كند، ما اين كار را شروع كرديم؛ البته هنوز مكتوب برنامه به صورت رسمي به ما داده نشده اما به صورت غير رسمي آن را دريافت كرده‌ايم.

وي افزود: كميسيون‌هاي مجمع كار بررسي لايحه برنامه پنجم را آغاز كرده‌اند و درحال حاضر مشغول تطبيق اين لايحه با سياست‌هاي كلان نظام هستند.

رضايي تصريح كرد: دراين بررسي‌ها هر نوع فاصله‌اي را كه تشخيص بدهيم به مجلس اعلام مي‌كنيم و چون مجلس معتقد به سياست‌هاي كلان در تنظيم برنامه است به احتمال قوي خود مجلس آن را اصلاح خواهد كرد.

وي تاكيد كرد: اگر هم نكاتي اصلاح نشد، از طريق شوراي نگهبان عمل خواهيم كرد كه برنامه كاملا باسياست‌هاي كلي برنامه پنجم انطباق داشته باشد.

وي درباره طراحي صندوق توسعه ملي به صورت عمومي غير دولتي در لايحه برنامه پنجم نيز خاطرنشان كرد: اين را بايد بررسي كرد و نظرمان را بعدا اعلام مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.